|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
FYI ... Technical Support Chat - http://www-01.ibm.com/software/data/support/chat.html Technical Support Chat allows you to quickly interact 1:1 with one of our Level 2 Support Professionals online instead of over the phone. You can discuss your request and conveniently share command strings and URLs. At any time during the chat, you or the Support Professional can choose to resolve the issue over the phone. С уважением, Вадим. ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
19.05.2010, 17:58 |
|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
жаль, что я клиент не из СШАTechnical Support ChatAre you a DB2 LUW or Informix client in North America? If so, you may have the opportunity to try the newest innovation from Information Management Support for your next Service Request - Technical Support Chat! ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
19.05.2010, 18:05 |
|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
GVF112GVF, А если не с North America? Are you a DB2 LUW or Informix client in North America? If so, you may have the opportunity to try the newest innovation from Information Management Support for your next Service Request - Technical Support Chat! ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
19.05.2010, 18:10 |
|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
Ikir, Кто мешает использовать proxy (не местный конечно же) .... :) С уважением, Вадим. ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
19.05.2010, 18:20 |
|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
Есть информация, что в Европе вроде можно и без прокси обойтись. Но на практике к сожалению еще не проверялось. ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
20.05.2010, 16:03 |
|
Technical Support Chat
|
|||
---|---|---|---|
#18+
Проверил работоспособность сервиса в Европе. Работает. Пара советов: 1) Работает с Sun Oracle Java 1.6. 2) На странице https://www-03.ibm.com/collaboration/instantmessaging регистрируемся если еще не. Start now. 3) После запуска апплета, идем в "Параметры"->"Настройка..."->вкладка "Подключения Sametime". Здесь меняем значение "Интервала для отправки на сервер сигнала активности". По-умолчанию он равен 60с. Как показала практика, при дефолтном значении соединение может часто рваться. У меня работат нормально при 10 секундах. 4) Чтобы связаться с кем-нибудь из IBM в окне добавления контакта выбираем "Сообщество" == "Внешний". Затем вводим айбиэмовский имэил и жмем "Добавить". Пользователь должен отправить сообщение первым, чтобы инициировать чат. Может кому пригодится. ... |
|||
:
Нравится:
Не нравится:
|
|||
05.10.2010, 11:15 |
|
|
start [/forum/topic.php?fid=44&fpage=20&tid=1607477]: |
0ms |
get settings: |
11ms |
get forum list: |
14ms |
check forum access: |
4ms |
check topic access: |
4ms |
track hit: |
77ms |
get topic data: |
13ms |
get forum data: |
3ms |
get page messages: |
49ms |
get tp. blocked users: |
2ms |
others: | 232ms |
total: | 409ms |
0 / 0 |